Laserowe leczenie zębów

Laserowe leczenie zębów w Bełchatowie

W naszym gabinecie w Bełchatowie wykonujemy laserowe leczenie zębów. Jesteśmy wyposażeni w jedyny laser diodowy, który pracuje w trzech medycznych trybach: operacji tkanek miękkich, wybielania zębów i terapii bólu.

Epic X amerykańskiej firmy Biolase to ultranowoczesny, przenośny laser diodowy, który można wykorzystać w zabiegach: chirurgicznych, periodontologicznych, a także w protetyce i implantologii oraz stomatologii kosmetycznej. Dodatkowo laser posiada moduł terapii przeciwbólowej. Przeznaczona jest do tego specjalna końcówka Low Level Laser Therapy. W zakresie procedur obejmujących tkanki miękkie możliwe jest przeprowadzenie m.in.: odsłonięcia implantów, kiretażu, wycinania i plastyki dziąseł, retrakcja przed pobraniem wycisków.

Laserowe wybielanie zębów

Dzięki końcówce Laser Smile, laserowe wybielanie zębów urządzeniem EPIC X trwa zaledwie kilka minut. Ponadto kształt głowicy końcówki jest tak dopasowany do łuku zębowego, że można wybielać również pojedyncze, przebarwiona zęby. Wybielanie jest bardzo komfortowe, pacjent nie odczuwa jakiegokolwiek dyskomfortu lub bólu. Dolegliwości pozabiegowe, czyli nadwrażliwość utrzymują się według naszych obserwacji 1-2 dni.

Wskazania do laseroterapii

Laseroterapia niesie za sobą szereg korzyści, między innymi zmniejsza dolegliwości bólowe, działa przeciwzapalnie, sprzyja regeneracji tkanek i przyspiesza gojenie ran, poprawia odżywienie i ukrwienie tkanek. Unikalną cechą oddziaływania promieniowania laserowego na żywe komórki jest zwiększenie syntezy kolagenu, białek oraz RNA. Do podstawowych wskazań zalicza się:

• nerwobóle, mięśniobóle;
  • przewlekłe i podostre stany zapalne stawów i tkanek miękkich;
  • zespół bólowy kręgosłupa;
  • urazy narządu ruchu;
  • choroba zwyrodnieniowa stawów;
  • zapalenie nadkłykcia bocznego kości ramiennej.

Serdecznie zapraszamy!